14. آذر 1402 - 9:14   |   کد مطلب: 25315
رییس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد:
آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در همدان
رییس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی سنجش نوآموزان بدو ورود تا پایان آذرماه فعال است، گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید، ۲۹ هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی و بدو ورود را در استان مورد ارزیابی قرار دهیم.

طیبه محمدی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، گفت: همه نوآموزان پیش‌دبستانی شرایط نوبت گیری برای این سنجش را دارند.

وی با اشاره به فرآیند نوبت‌دهی سنجش، افزود: والدین دانش‌آموزان پس از ورود به سامانه my.medu.ir می‌توانند نوبت سنجش برای فرزندان خود را دریافت کنند.

رییس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان خاطرنشان کرد: سامانه نوبت‌دهی سنجش نوآموزان بدو ورود تا پایان آذرماه فعال است و در نظر داریم در سال تحصیلی جدید، ۲۹ هزار دانش‌آموز پیش دبستانی و بدو ورود را در استان مورد ارزیابی قرار دهیم.

محمدی با بیان اینکه مراکز ارزیابی نوآموزان مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی هستند، گفت: ۲۳ مرکز در کل استان داریم و درحال حاضر ۱۷ مرکز برای نوبت‌دهی فعال است.

وی با اشاره به اینکه مراکز شهرستان‌های ملایر، جوکار، سامن، قهاوند و لالجین هنوز فعال نیستند، تصریح کرد: مراکز سایر شهرستان‌ها فعال‌اند و از مربیان و معلمان تقاضا داریم به خانواده‌ها اطلاع رسانی کنند تا برای سنجش اقدام کنند.

رییس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان در پایان عنوان کرد: در مراکز جامع سنجش، غربالگری بینایی، شنوایی، مراقب سلامت و آمادگی تحصیلی سنجیده می‌شود و چنانچه دانش‌آموزی مشکوک باشد با مداخله بهنگام و پیشگیری به موقع، مشکلات را پیگیری و رفع خواهیم کرد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار