15. آذر 1402 - 8:15   |   کد مطلب: 25317
معاون توسعه حل اختلاف استان همدان خبر داد:
اجرای پویش به عشق حضرت زهرا(س) می‌بخشم در همدان
معاون توسعه حل اختلاف استان همدان با بیان اینکه پویش به عشق حضرت زهرا(س) می‌بخشم در حال اجرا است، گفت: این پویش همزمان با سراسر کشور تا پایان ایام فاطمیه(س) ادامه دارد.

سید هادی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به اجرای پویش به عشق حضرت فاطمه(س) می‌بخشم، گفت: ستاد ملی صبر در مناسبت‌های مهم پویش‌های ملی برگزار می‌کند و این پویش نیز در همین راستا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پویش‌های به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم و به عشق امام رئوف می‌بخشم در مناسبت‌های قبلی اجرا شدند، افزود: اجرای این پویش‌ها آثار و برکات فراوانی در جامعه دارد.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان ادامه داد: پویش به عشق حضرت زهرا(س) می‌بخشم در ایام فاطمیه اول و دوم یعنی از ۶ آذرماه آغاز و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

مصطفوی عنوان کرد: این پویش در سطح کشور درحال برگزاری است و در استان همدان نیز تمام شعب شوراهای حل اختلاف در استان بر اساس این پویش، صلح و سازش را برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمار صلح و سازش‌ها پس از جمع بندی اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: از همه رسانه‌های تقاضا داریم ما را در اجرای این پویش همراهی کنند.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان در پایان تأکید کرد: اقداماتی خوبی در راستای این پویش در حال پیگیری است تا تعداد مشارکت و حامیان این پویش را در سطح استان افزایش دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار