20. آذر 1402 - 15:34   |   کد مطلب: 25326
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:
در حضور شهدا اعلام می‌کنیم وفادار به آرمان‌ها هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه در کنار پیکر پاک چهار شهید عهد می‌بندیم که وفادار به آرمان شهدا و امام شهدا هستیم، گفت: استکبار بداند آماده هستیم تا با یک اشاره ولی خود، دنیا را بَر سَر ظالمان خراب کنیم.

به گزارش شبنم‌ها پیش از ظهر امروز حسن رضانیا در مراسم استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پایگاه نوژه همدان با بیان اینکه ملت امام حسین(ع)، ملت عشق به شهید و شهادت است، گفت: امروز ما میزبان شهدا نیستیم بلکه میهمانان شهدا هستیم و شهدا میزبان اصلی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز توانستیم در اینجا حضور داشته باشیم توفیق بزرگی است، افزود: قطعا شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی دارند و ما نیز در حضورشان اعلام می‌کنیم وفادار به شهدا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: هیچ‌گاه شهدا را فراموش نمی‌کنیم و ما نیز امید داریم شهدا ما را فراموش نکنند.

رضانیا به وضعیت غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و ادامه داد: امت اسلام امروز گرفتار فاجعه‌بارترین و شدیدترین تهاجمات از سوی شیطان بزرگ یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کنار پیکر پاک چهار شهید عهد می‌بندیم که پای آرمان شهدا و امام شهدا هستیم و خواهیم ماند و استکبار بداند آماده هستیم تا با یک اشاره ولی خود، دنیا را بر سرشان خراب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در پایان خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: نسل‌کشی و کودک‌کشی، نابود کردن خانه، بیمارستان و مدارس هنر مردان بزرگ نیست و اگر مرد هستید بیایید و مردانه با مردان بزرگ حماس بجنگید و برزمید.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار