10. دى 1402 - 15:22   |   کد مطلب: 25357
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: از دولت انقلابی انتظار نمی رود مدیرانی به کار گیرد که به جای آنکه خود جلودار حل مشکلات باشند، مانع از حرکت نمایندگان نیز شوند.

به گزارش شبنم‌ها احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس در رابطه با حفظ اقتدار و شان مجلس، گفت: ضمن تشکر از دولت انقلابی اما بسیاری از نمایندگان از رفتار مدیران دولتی در استان ها گلایه دارند چرا که مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و محرومیت ها در مناطق مختلف از جمله همدان و فامنین بسیار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که مدیران با مردم و نمایندگان همراهی نمی کنند مردم برای حل مشکلات خود به ما مراجعه می کنند چرا که مشکلاتی مانند خاکی بودن جاده ها، عدم بهسازی و نبود آب مردم را به دردسر انداخته است اما با این وجود یک فرماندار جز به مدیران خود تاکید می کند با نمایندگان همراهی نکنند و این موضوع مشکلات را چندین برابر کرده است.

وی افزود: مجلس یازدهم تا ۷ خرداد سال آینده ادامه دارد لذا از دولت انقلابی انتظار نمی رود مدیرانی به کار گیرد که به جای آنکه خود جلودار حل مشکلات باشند، مانع از حرکت نمایندگان نیز شوند.

فلاحی اظهار کرد: مشکلات در استان همدان و عدم همراهی مدیران مسئله ساز شده است و ما نمایندگان نیز برای حل مشکلات دستمان بسته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار