20. دى 1402 - 10:54   |   کد مطلب: 25378
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان تاکید کرد:
حمایت شهرداری از تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری از تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال همدان حمایت می‌کند، گفت: شهرداری‌ها بزرگترین مصرف کننده خدمات و محصولات و فناوری‌اند و هیچ دستگاهی بزرگ‌تر از مجموعه شهری نیست که مصرف کننده فناوری شود.

به گزارش شبنم‌ها حمید بادامی نجات در افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال شهر همدان با بیان اینکه قطعا برگزاری این رویداد یک اقدام جدید و نوآورانه در شهرداری همدان است، گفت: اینکه نوآوران بتوانند ایده‌های خود را به شکل یک محصول درآورند و به ارزش افزوده تبدیل کنند اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم روزی فرا رسد که بگوییم درحال برگزاری دهمین رویداد هستیم، افزود: برگزاری چنین رویدادهایی به سطح شهر و استان و کشور کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: همدان در حوزه فناوری رتبه خوبی در کشور دارد و امیدواریم که این رتبه بالاتر رود.

بادامی‌نجات با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان زیادی در همدان داریم که محصول دانشگاه همدان و دانشجویان است، گفت: امروز شمایی که در این جمع هستید کار بزرگی می‌کنید و به دنبال ایجاد محصول در راستای رفع موانع و مشکلات حتی در سطح کشور هستید.

وی با اشاره به اینکه قطعا موانع و مشکلات متعددی وجود دارد که مانع ایجاد کسب و کار می‌شوند، افزود: اما در این فضا افراد زیادی بودند که موفق شدند ایده‌های خود را به مرحله پایانی برسانند و محصولات خود را عرضه کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان ادامه‌ داد: من از دهه ۸۰ که شاید خیلی از شماها تازه متولد شده بودید در حوزه فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کار کردم و شاهد هستم افراد زیادی در این حوزه‌ها صاحب نام شدند.

بادامی نجات با بیان اینکه افراد زیادی که موفق شدند در حال حاضر در کشور و یا خارج از کشور مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: شاید ضعف ما بود که نتوانستیم بستری ایجاد کنیم تا این افراد موفق در همدان به کار خود ادامه دهند.

وی با تاکید براینکه شرکت‌کنندگان در ۴۸ ساعت باید کار گروهی کنند تا محصول خود را ارائه دهند، گفت: امروز کسانی که در این رویداد شرکت کردند یک قدم جلوتر از بسیاری از افراد بوده و نسبت به بقیه دغدغه دارند که برای آینده خود تلاش کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان ادامه داد: کار تیمی در حوزه فناوری تنها به ایده ختم نمی‌شود و ایده بخش اولیه یک محصول است.

بادامی‌نجات با بیان اینکه در کنار ایده، کار تخصصی، بازار و سایر موارد کمک می‌کنند تا محصولی تولید شده ارزش افزوده ایجاد کند، افزود: در دنیا ارزش افزوده و عمده کسب و کار مبتنی بر فناوری در این حوزه رشد و شکل گرفته است.

وی با تاکید براینکه شهرداری از تولیدات این رویداد حمایت می‌کند، تصریح کرد: شهرداری‌ها بزرگترین مصرف کننده خدمات و محصولات و فناوری‌اند و هیچ دستگاهی بزرگ‌تر از مجموعه شهری نیست که مصرف کننده فناوری شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق خوب و مبارک ایده‌های شهری پرسودی خواهد داشت که خصوصا در حوزه ترافیکی، شهر هوشمند، تولید محتوا در حوزه تبلیغاتی و بیشتر از هزار خدمت که در شهرداری‌ها تعریف شده است موثر خواهند بود.
انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار