21. دى 1402 - 9:32   |   کد مطلب: 25380
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش‌های بیشتری در استان هستیم، گفت: بارش‌ها به شکل باران و از امشب به شکل برف خواهد بود.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی، گفت: در ساعات گذشته بارش‌هایی عمدتا در مناطق شمالی استان داشتیم.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش‌های بیشتری در استان هستیم، افزود: این بارش در مناطق نیمه جنوبی استان نیز تقویت می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: بارش‌ها به شکل باران و از امشب به شکل برف خواهد بود. باقری‌شکیب با اشاره به اینکه از امشب بارش برف تقویت می‌شود، گفت: احتمال اختلال در تردد وسایل نقلیه در گردنه‌های استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از بعدازظهر فردا با وزش باد نسبتا شدید شاهد کاهش ابر در آسمان خواهیم بود و تا اواسط هفته آینده نیز بارش‌خای خفیف در مناطق غربی استان تداوم خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان بابیان اینکه با توجه به ابرناکی‌ها دماهای روزانه تا اواسط هفته آینده بین دو تا چهار درجه خنک‌تر می‌شود، تصریح کرد: دماهای کمینه به نسبت گرم بوده و از اواسط هفته آینده کاهش دماهای کمینه به زیر صفر خواهیم داشت.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، قهاوند و بهار با ۱۶ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل‌تپه با منفی دو درجه گزارش شد.

وی با اشاره به دمای هوا در شهر همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا بین ۱۳ و سه درجه در نوسان بوده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار