5. بهمن 1402 - 12:10   |   کد مطلب: 25405
فرماندار همدان با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: در بیان پیشرفت‌های نظام دچار لکنت هستیم و این نقطه ضعف ما است.

به گزارش شبنم‌ها مسلم مخفی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان همدان با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است، گفت: مصادف شدن دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب و شعبان و همچنین انتخابات اسفند ما، مقطع مهم و حساسی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندین سخنرانی اخیر خود به اهمیت انتخابات و مشارکت مردمی تاکید داشتند، افزود: راهبرد امام(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین راهبرد را ادامه می‌دهند.

فرماندار همدان ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی به خوبی متوجه حضور مردم در عرصه‌های مختلف‌اند به این دلیل همواره به دنبال خارج کردن مردم از صحنه با ابزار یأس و نا امیدی هستند.

مخفی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یاری‌کننده حیات حکومت اسلامی است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن ماه همچون سال‌های گذشته منتهی به حضور در پای صندوق‌های رأی می‌‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قبول کنیم در بحث اطلاع رسانی موفقیت‌ها و دستاوردها به مردم ضعف داریم، گفت: در جمعی که همه جوانان شهر هستند و پرسیدم اتفاق خوب ۶ ماه گذشته در شهر همدان چه بود؟ هیچکس از افتتاح بیمارستان اکباتان اطلاع نداشت.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه پروژه آب‌رسانی به همدان، پیشرفت فیزیکی ۱۱ هزار نهضت ملی مسکن و بسیاری از پروژه‌های دیگر را به درستی به گوش مردم نرسانده‌ایم، افزود: در بیان توفیقات نظام دچار لکنت هستیم، برای بیان پروژه‌ها برنامه نمی‌گیریم و این نقطه ضعف ما است.

مخفی خاطرنشان کرد: امید آفرینی در جامعه با بیان پیشرفت‌ها امکان‌پذیر است و در مقابل امید آفرینی دشمنان همواره به دنبال سیاه‌نمایی هستند.

وی با بیان اینکه در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید دقت عمل داشته باشیم، عنوان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان به قله‌ها نزدیکم در همدان برگزار شده و ادامه دارد؛ سخنرانان این برنامه افراد شاخص و کشوری هستند که به خوبی در حوزه انتخابات جامعه را تبیین می‌کنند.

فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است‌.

مخفی با اشاره به اینکه در بخش سلامت، ساخت و تجهیز مدرسه، آسفالت روستایی، راه، ساخت مسکن، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، ساخت خوابگاه دانشجویی و ... پروژه‌های برای افتتاح داریم، تصریح کرد: تعداد ۳۴ پروژه با حضور استاندار مسؤلین کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه همه ادارات باید به کیفیت اجرای برنامه‌ها در دهه فجر دقت کنند، افزود: برگزاری برنامه‌ها از روی رفع تکلیف نباشد و اگر برنامه‌ای ضعیف است یا اجرا نشود و یا اصلاح شود.

فرماندار همدان ادامه داد: شهرداری در روز ۱۲ بهمن خاموش نباشد و از اجرای برنامه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن غافل نشود.

مخفی با اشاره به حوادث ۲۱ بهمن ماه در عنوان کرد: این اتفاق اگر برای هر استان دیگری بود تبدیل به حماسه می‌شد، ایستادگی مردم همدان به رهبری شهید مدنی مقابل دشمن باید برای نسل جدید بیان شود.

وی با بیان اینکه در سالروز حماسه ۲۱ بهمن ماه برنامه‌ای با حضور پیشکسوتان و مردم برگزار شود، گفت: برای این برنامه از یک سخنران کشوری استفاده کنیم.

فرماندار همدان در پایان با تاکید بر اینکه باید برای برگزاری برنامه‌ها به دنبال پیوست انتخاباتی باشیم، تصریح کرد: انتخابات امنیت ساز و فرصت ساز است و تهدید را از کشور دفع می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار