7. بهمن 1402 - 10:22   |   کد مطلب: 25409
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان:
خودروهای فاقد زنجیر چرخ جریمه می‌شوند
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در جاده الزامی است، گفت: از بعدازظهر امروز وسیله‌ای که زنجیر چرخ نداشته باشه علاوه بر جریمه از تردد آن جلوگیری می‌شود.

ارسلان سرمدی در گفتگو با خبرنگار شبنم ها با بیان اینکه از شب گذشته آغاز بارندگی‌ها را داشتیم، گفت: در نقاط جنوبی استان و در محور ملایر بارش برف سنگین و در محور بیجار، آوج رزن و محورهای کوهستانی نیز بارندگی باران و برف را شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه طرح زمستانی به صورت شبانه روزی آغاز شده است، افزود: ۸۰ تیم پلیس با هفت پایگاه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: از شب گذشته همکاران ما در کنار نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی حضور داشتند و برف‌روبی و نمک‌پاشی به طور مستمر انجام شده است.

 

سرمدی با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد، تصریح کرد: همه محورها باز هستند و مشکل خاصی برای تردد وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در گردنه اسدآباد بارش برف و باران پرکنده بود و هم‌اکنون پدیده مِه را شاهد هستیم، گفت: مِه‌گرفتگی باعث محدودیت دید مقطعی شده است که از رانندگان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

 

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بینی شده است که امشب نیز شاهد افزایش بارندگی‌ها به صورت برف و باران باشیم به همین دلیل از رانندگان تقاضا داریم از سفر غیر ضروری بپرهیزند.

 

سرمدی عنوان کرد: رانندگان حتما تجهیزات و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند و از پُر بودن باک خودرو مطمئن باشند؛ داشتن لباس گرم، مواد غذایی و زنجیر چرخ نیز مورد نظر رانندگان باشد.

 

وی با تاکید براینکه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در جاده الزامی است، گفت: از بعدازظهر امروز وسیله‌ای که زنجیر چرخ نداشته باشه علاوه بر جریمه از تردد آن جلوگیری می‌شود.

 

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با اشاره به اینکه برخی‌ها طرز استفاده از زنجیر چرخ را آموزش ندیده‌اند، تصریح کرد: نیروهای ما در جلوی پاسگاه‌ها و مقرهای خروجی شهر به کمک افراد می‌روند تا زنجیر چرخ خود را نصب کنند اما از رانندگان می‌خواهیم قبل از سفر حتما آموزش بستن زنجیر چرخ را تمرین کنند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار