9. بهمن 1402 - 9:05   |   کد مطلب: 25413
در گفتگو با یک استاد دانشگاه مطرح شد:
تاثیر رفتار کاندیداها در مشارکت پرشور مردم
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم به سلامت بیشتر انتخابات و تحقق عینی رقابت سالم نیاز دارند، گفت: کاندیداها باید از خصومت و تهمت زنی به رقبای خود بپرهیرند و به گونه‌ای رفتار کنند تا سلامت انتخابات حفظ شود.

سعید جوانمرد در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: کاندیداها اگر از دادن وعده‌های خلاف قانون بپرهیزند و سلامت انتخابات را رعایت کنند قطعا مردم هم اعتماد بیشتری خواهند کرد و در انتخابات شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از جلوه‌های زیبای مردم سالاری دینی است، افزود: انتخابات فرصتی قانونی است و طابق با قانون اسلام و عرف است.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: این موضوع که همه افراد در صورت داشتن صلاحیت کافی می‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

 

جوانمرد با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات برای دستیابی و ایجاد توسعه و آبادانی در کشور است، تصریح کرد: همه مردم کشور در ایجاد این پیشرفت و آبادانی دخیل و‌ سهیم هستند و می‌توانند تاثیرگذار باشند.

 

وی با تاکید براینکه هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد، دست دوم از رسیدن به خاک کشور کوتاه‌تر می‌شود، اظهار کرد: به همین دلیل دشمنان همواره در تلاش ک هستند تا انتخابات بی‌روح برگزار شود و جلوه‌های مردمی کم‌جان باشد.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: کاندیداهای احزاب و فعالان سیاسی با حضور درست در تبلیغات و تبیین مردم باید به دشمن اجازه ندهند که به اهداف خود برسد.

 

جوانمرد با بیان اینکه افزایش مشارکت در گرو رقابت سالم در کاندیداها است، گفت: کاندیداها باید از دوقطبی‌سازی بپرهیزند و برای تبیین برنامه‌های خود تلاش کنند و برنامه‌های کارآمد داشته باشند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه کاندیداها باید از خصومت و تهمت زنی به رقبای خود بپرهیرند، افزود: مردم به سلامت بیشتر انتخابات و تحقق عینی رقابت سالم نیاز دارند.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار