11. بهمن 1402 - 23:24   |   کد مطلب: 25417
استاندار همدان با بیان اینکه اینکه امروز پای قله‌ها هستیم و نباید خسته شویم، گفت: محکم و استوار به سمت قله‌ها حرکت می‌کنیم و شاهد آن هستیم که قدرت در دنیا از غرب در حال انتقال به شرق جهان است.

به گزارش شبنم‌ها صبح امروز علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین زنگ انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان، گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش تجربه و خاطره‌ای از دوران دانش‌آموزی خود در دهه ۶۰ گفتیم که همه برنامه‌های مربوط به دهه فجر را به صورت خودجوش و دانش‌آموزی برگزار می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان مسئولان مدارس نقش نظارتی داشتند، افزود: خوشحالیم که توصیه ما امسال عملی و همه برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان انجام شد.

استاندار همدان با تاکید براینکه امروز قصد براین بود که درباره چرایی انقلاب اسلامی سخن بگوییم، تصریح کرد: با این حال دیدم که شما دانش‌آموزان مسائل انقلاب را به خوبی تبیین می‌کنید و این مایه خرسندی است.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: می‌دانید که در دوران شاهنشاهی هرآنچه که درآمد نفتی در کشور ما بود صرف خرید تجهیزات و ایجاد ابزارهای سرکوب می‌شد و کشور دستاورد خاصی نداشت.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رسیدند، گفت: مردم ما با انقلاب خود به معنی واقعی موفق به دستیابی به آرمان‌های خود شدند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در زمان طاغوت امکان نبود بتوان کوچک‌ترین نقدی به حکومت کرد، افزود: در آن زمان نقدها با بدترین برخورد و زندان و شکنجه مواجه می‌شد.

وی با تاکید براینکه باید قدر این نظام را بدانیم، عنوان کرد: دوران طاغوت، ۶ میلیون بشکه نفت می‌فروختند و اسلحه و هواپیماهای جنگی می‌خریدند و با آن‌ها یا بر سر مردم ویتنام بمب می‌ریختند و یا آن را به رژیم اشغالگر صهیونیستی هدیه می‌دادند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبران به این نتیجه رسیدند که قدرت رویارویی با مردم ایران را ندارند و به دنبال ایجاد فروپاشی در کشورمان بودند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان هرآنچه توان دارند برای نابودی ما به کار می‌گیرند، گفت: ما در تمام این سال‌ها با دشمنان مقابله کردیم و با مقاومت ما و سیل خروش مردم ایران اسلامی مقتدر شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های بزرگ دنیا سال‌ها طول کشید اما نتیجه نرسید، افزود: لطف خدا و وجود مردی الهی به عنوان رهبران باعث شد با دست خالی مقابل نظام شاهنشاهی بایستیم و بعداز ۱۵ سال انقلاب به پیروزی رسید.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: مردم ما از فردای پیروزی انقلاب اسلامی شروع به توسعه کردند و از هیچ حرکتی فروگذار نبودند، در برابر نقشه بیگانگان مقاومت کردند و امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی به بازدارندگی رسیده است.

استاندار همدان، گفت: دشمن بیش از ۳۰ سال است که در حوزه فرهنگی وارد شده و به دنبال تحول فرهنگی است اما فرزندان ایران ادامه دهنده مسیر انقلاب هستند و با استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات تلاش می‌کند تا حضور حداکثری را کمرنگ کند، افزود: ولی مردم ما آماده هستند تا دشمن را ناامید کرده و برای ایران قوی تلاش کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم اقدامات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته است، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌های خدمت‌رسانی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار همدان ادامه داد: درست است کمی مشکل اقتصادی وجود دارد اما بدانید که این حاصل تعرض ظالمانه دشمن و تحریم‌هایی است که روز به روز حلقه آن تنگ‌تر می‌شود تا مردم ایران اسلامی را تحت فشار بگذارد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز ما پای قله‌ها هستیم و نباید خسته شویم، گفت: محکم و استوار به سمت قله‌ها حرکت می‌کنیم و شاهد آن هستیم که قدرت در دنیا از غرب در حال انتقال به شرق جهان است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار