13. بهمن 1402 - 15:27   |   کد مطلب: 25420
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همه راه‌های استان با وجود بارش برف از شب پنجشنبه تاکنون به همت راهداری و با انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش شبنم ها،  به نقل ازایرنا مهرداد آهکی با اشاره به بارش برف در استان گفت: براساس اعلام راهداران هم اینک همه محورهای اصلی، فرعی و گردنه ها در استان با تلاش بی وقفه پلیس راه و راهداران باز است و تردد با زنجیر چرخ در آنها ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: راه های روستایی مسدود استان همدان نیز در مرحله بعد احصا می شود و با تلاش ماموران راهداری تا ساعاتی دیگر بازگشایی خواهند شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از شامگاه گذشته بیش از سه هزار کیلومتر باند برفروبی توسط راهداران انجام شده است.

 

آهکی توصیه کرد هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کنند.

 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اهمیت مساله سرعت در فرایند خدمات‌رسانی‌ به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان در جریان بارش برف گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و همراهی رسانه‌ها باعث مدیریت بهتر سفر و ترافیک در راه‌های استان شده است.

 

 ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار