14. بهمن 1402 - 8:31   |   کد مطلب: 25423
مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد
بهره‌برداری از ۷۲ طرح راهداری همدان در دهه فجر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۷۲ طرح با اعتباری افزون بر ۸۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، وی گفت: همه این طرح‌ها با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمران، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد است.

 

آهکی با اشاره به بهره برداری بیش از ۲۳ کیلومتر راه روستایی در دهه مبارک فجر تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون در مجموع بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی ساخته و به بهره برداری رسیده است که این میزان از راه‌های روستایی در استان بی‌شک تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: اصلاح و رفع ۲۱ مقطع از نقاط پر تصادف استان، اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر ایمن سازی راه‌ها شامل روشنایی و نیوجرسی، ساخت ۷ دستگاه ابنیه فنی کنارگذر و زیرگذر، نصب و راه‌اندازی و یک دستگاه دکل خودایستا ۳۶ متری نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر درزگیری بیش از ۲۰۸ متر از راه‌های ارتباطی شریانی زیرپوشش این اداره کل گفت: یک واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، یک واحد ساخت نمازخانه بین راهی سوباشی و ۳۳ دستگاه سامانه‌های هوشمند ITS در محورهای مواصلاتی استان از دیگر اقدامات این اداره کل است که در دهه مبارک فجر امسال، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه از آغاز به کار عملیات اجرایی چهار طرح راهداری استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

این مسئول هفت و نیم کیلومتر ایمن سازی راه‌ها شامل روشنایی و نیوجرسی، دو دستگاه ساخت زیرگذر و تعریض ابنیه فنی و یک مورد ساخت دوربرگردان‌ها در جاده‌های استان با اعتبار نزدیک به پنجاه میلیارد تومان را از طرح‌های این اداره کل برشمرد که عملیات اجرایی آن در ایام دهه فجر آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار