4. اسفند 1402 - 15:31   |   کد مطلب: 25459
امام جمعه موقت همدان گفت: برنده اصلی انتخابات در هفته آینده ملت ایران هستند و بازنده، آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند بود.

به گزارش شبنم‌ها سید حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نشان از آن دارد که مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند بزرگترین جشن ملی و رخداد سیاسی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا، انتخابات وجود ندارد یا اگر اجرا می‌شود به صورت ساختگی است، اظهار کرد: در انتخابات کشورمان، حکومت مردم بر مردم و دموکراسی به معنی واقعی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: انتخابات نشان‌دهنده مشارکت سیاسی مردم است و مردم با بررسی و تحقیق بین کاندیداها، فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

فاضلیان خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، امیدآفرینی می‌کنند و برگزاری انتخابات عامل سرعت در مسیر پیشرفت برای کشور است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: رقابت در انتخابات باید سالم باشد و همه از سیاه‌نمایی بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال پیش که بساط غارت دشمنان از مملکت برداشته شد، منافع آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و استکبار به خطر افتاد، عنوان کرد: دشمنان همواره به‌دنبال نقطه ضعف برای ادامه سلطه‌گری هستند اما ملت باید بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی، امید دشمنان را ناامید و چراغ امید را در دل مستضعفان روشن کنند.

فاضلیان در پایان تأکید کرد: برنده اصلی انتخابات در هفته آینده ملت ایران هستند و بازنده، آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند بود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار