12. اسفند 1402 - 14:24   |   کد مطلب: 25467
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان در پیام مشترکی از مردم استان برای مشارکت پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش شبنم ها، متن پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان بدین شرح است:

 

«سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است. بر مردم آگاه و فهیم ایران عزیز اسلامی، به ویژه مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری حماسی داشتند و علاوه بر اینکه مایه‌ یأس دشمنان و شعف دوستداران انقلاب شدند و بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستیم.

 

با وجود تمام فضاسازی‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامیدسازی مردم، روز گذشته جلوه‌هایی زیبا از همدلی و همبستگی‌ ملت به نمایش درآمد و نقشه‌های شوم دشمنان با حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بر آب شد. برنده‌ اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود و امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ میهن اسلامی است.

 

اینجانبان به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رأی، از عموم مردم شریف همدان و همچنین کلیه عوامل برگزارکننده به‌ویژه تأمین‌کنندگان نظم و امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایران اسلامی را مسألت داریم.»

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار