14. اسفند 1402 - 9:54   |   کد مطلب: 25472
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال تجهیزات در سالجاری برای مدارس و هنرستانهای استان خریداری و بین آنها توزیع شده است.

به گزارش شبنم ها، حمید شیرازیانی اظهار کرد: امروز طی مراسمی ۶ میلیارد ریال از تجهیزات مدارس همزمان با سراسر کشور در هنرستان های همدان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: در توسعه و تجهیز مدارس همه نواحی در نظر گرفته شده و به صورت عادلانه نسبت به توزیع تجهیزات اقدام شده است.

 

این مقام مسوول گفت: تجهیزات آموزشی و هنرستانی خریداری شده شامل تجهیزات تخصصی مطابق با سرفصل های دروس از جمله چرخ خیاطی است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اقدامات استان در حوزه تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی گفت: در سالجاری تعداد ۱۰۰ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز و سردوز به ارزش ۱۷ میلیارد ریال تهیه و در بین هنرستان‌های هدف توزیع شد.

 

شیرازیانی یادآور شد: همچنین تجهیزات تخصصی مطابق با سرفصل های دروس مصوب مدارس به ارزش ۴۱ میلیارد ریال خریداری و توزیع شد.

 

وی ادامه داد: سه باب هنرستان با تمامی امکانات و تجهیزات به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اظهار کرد: همچنین ۳۵ باب هنرستان تجهیزات خاص به ارزش ۱۷ میلیارد ریال دریافت کردند و در مجموع در سالجاری ۸۸ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی تهیه و توزیع شده است.

 

شیرازیانی یادآور شد: مبلغ ۱۵۱ میلیارد ریال خرید و تحویل تجهیزات آموزشی در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

 

استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز است.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار