14. فروردين 1403 - 10:46   |   کد مطلب: 25523
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به بازگشت مسافران از سفر نوروزی، گفت: امروز احتمال می‌دهیم شاهد حجم ترافیک بالا در محورهای استان همدان باشیم و این حجم ترافیک از بعدازظهر، بیشتر می‌شود.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبنم‌ها با بیان اینکه امروز بیستمین روز و به عبارتی آخرین روزی است که طرح نوروزی پلیس اجرای می‌شود، گفت: طی این مدت خدمات شبانه روزی به مسافرین و هموطنان ارائه شد و در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب شد.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا امروز در حوزه جانباختگان جاده‌ای بیش از پنجاه درصد کاهش داشتیم، افزود: همچنین در بحث تصادفات خسارتی نیز آمار کاهشی بوده است و این درحالی است که میزان ترددها زیاد بوده.

 

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: امروز احتمال می‌دهیم شاهد حجم ترافیک بالا در محورهای استان باشیم و این حجم ترافیک از بعدازظهر بیشتر می‌شود.

 

فکری با بیان اینکه ترافیک از سمت غرب کشور پرحجم‌تر خواهد بود، تصریح کرد: ما و همکارانمان آمادگی خدمات دهی به مسافران را داریم و خوشبختانه امسال در حوزه مسافرین نوروزی، کمترین جان‌باخته را در حوزه استحفاظی همدان داشتیم.

 

وی در پایان گفت: عجله، سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی موجب حادثه می‌شود و از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار