18. فروردين 1403 - 11:37   |   کد مطلب: 25534
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش و رشد ابرها در یکشنبه شب منجر به بارش هایی به شکل باران خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان به ویژه نیمه شمالی و غربی می شود.

به گزارش شبنم ها، روح الله زاهدی اظهار کرد: آسمان استان از امروز تا روز سه شنبه صاف و در ساعات بعداز ظهر با افزایش و رشد ابر پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: دماهای صبحگاهی تا چند روز آینده بین سه تا پنج درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود و طی ساعاتی از بعد از ظهر وزش باد به شکل معمول وجود دارد.

 

زاهدی خاطر نشان کرد: با ورود سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با بارش باران ، رگبار باران و احتمال رعد و برق در نقاط مختلف استان همراه است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه دما در فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته چهار و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده سات.

 

زاهدی افزود: در این مدت ایستگاه هواشناسی فامنین و بهار با یک درجه خنک ترین و نهاوند با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار