26. فروردين 1394 - 13:22   |   کد مطلب: 5560
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند خبر داد:
دوره آموزش نقاشی و برجسته کاری روی چوب در نهاوند
مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند کارگاه آموزش تخصصی نقاشی و برجسته کاری روی چوب را برای بانوان این شهرستان برگزارکرد.
برگزاری دوره آموزش نقاشی و برجسته کاری روی چوب برای نخستین بار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند

به گزارش شبنم ها،لیلا شهبازی با بیان این مطلب گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج مهارت آموزی در بین بانوان در مسیر توانمند ساختن آنان و گسترش کسب و کارهای خانگی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند برگزار شد.

 شهبازی ادامه داد: بانوان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی طراحی خطوط، سطوح و احجام، اشکال و احجام هندسی منظم و نا منظم، طبیعت جان دار و بی جان، بدن حیوانات، آناتومی عمومی بدن انسان روی چوب و تکنیکهای مختلف نقاشی روی چوب و همچنین معرق و برجسته کاری روی چوب و ... را بر اساس استاندارد حرفه نقاشی و برجسته کاری روی چوب به مدت 325 ساعت فرا می گیرند که با یادگیری این آموزش ها علاوه بر کاهش هزینه های غیر ضروری، به اقتصاد خانواده نیز کمک می کنند.

لازم به ذکر است این دوره  بصورت رایگان از 15/1/94 شروع و تا 10/4/94 ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند در خیابان رسالت مراجعه فرمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار