3. دى 1394 - 20:29   |   کد مطلب: 8519
سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از 6 تا 11 دی ماه و به مدت 6 روز با حضور صنعتگران صاحب‌نام در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها به نقل از تسنیم،  سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی از 6 تا 11 دی ماه و به مدت 6 روز با حضور صنعتگران صاحب‌نام در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  70 شرکت داخلی، تولیدات خود در زمینه مبلمان و لوستر به نمایش می‌گذارند، گفت: نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه و در مساحتی حدود پنج هزار مترمربع برگزار می‌شود.

حسین الماسی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از استان‌های تهران، تبریز، همدان، اراک، اصفهان، شیراز و مشهد هستند، تصریح کرد: برندسازی در صنعت مبل منبت استان همدان و معرفی آن در سطح کشور یکی از نیازهای اساسی همدان محسوب می‌شود که مسئولان در جهت حمایت از تولید؛ باید در این خصوص توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی برگزاری نمایشگاه را از موثرترین ابزارهای معرفی کالاها و خدمات دانست و گفت: کالاهای تولیدی استان در یک فضای رقابتی زمینه را برای رشد تولید و آشنایی با سایر رقبا را تجربه می‌کنند.

الماسی با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه سبب اطلاع از سلیقه مصرف‌کننده و بازاریابی براساس نیاز مردم می‌شود، گفت: واحدهای تولیدی با ایجاد خلاقیت و نوآوری می‌توانند محصولات بهتری را ارئه کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم همدان امسال برای دومین بار نمایشگاه مبلمان در همدان برپا می‌شود، اظهار داشت: تامین نیازهای مصرف‌کننده، افزایش رقابت برای ارتقا کیفیت تولیدات، ارائه خدمات به روز و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف کالای ایرانی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان صنعت مبلمان را به عنوان صنعتی زودبازده و با سودآوری مناسب دانست که در سایه اقبال عمومی و با سازگاری آن در زندگی‌های مدرن امروزی، توانسته است اشتغالزایی خوبی را در قالب کارگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه امسال، 17 عنوان نمایشگاهی در سطوح بین‌المللی، تخصصی، علمی، پژوهشی و عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار شده است، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه سبب مقاوم‌سازی اقتصاد کشور و به تبع آن استان همدان می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ ساعت بازدید نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی 15 تا 21 بوده و همچنین نمایشگاه بین‌المللی استان همدان روز جمعه نیز از ساعت 10 صبح تا 21 شب برای بازدید مردم همدان فعالیت می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار