20. بهمن 1400 - 7:34   |   کد مطلب: 24972
آیت الله رئیسی در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 اظهار داشتند که " بانیان وضع موجود ، نمی توانند تغییر دهنده این وضع باشند " .....

 آیت الله رئیسی در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 اظهار داشتند که " بانیان وضع موجود ، نمی توانند تغییر دهنده این وضع باشند " .

 این سخنان ایشان ، نور امیدی در دل ملت ایران به وجود آورد که در صورت انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور ، همه عوامل و منصوبین حسن روحانی که در طی هشت سال گذشته باعث نابسامانی های گوناگون اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، امنیتی و ... بوده اند ، تغییر خواهند کرد . اما متأسفانه پس از روی کار آمدن دولت جدید ، معلوم شد که اکثر مدیران غیر انقلابی دولت حسن روحانی ، همچنان در پست های خود حضور دارند .

جناب آقای رئیس جمهور در تاریخ 19 آذر 1400 ، باز هم فرمودند " از بانیان وضع موجود نباید در مدیریت ها استفاده کرد " . ایشان در تاریخ 8 بهمن 1400 نیز مجدداً اشاره می کنند که " بانیان وضع موجود حق گرفتن پست مدیریتی در کشور را ندارند " .

 سؤالی که پیش می آید این است که مخاطب این سخنان جناب آقای رئیس جمهور کیست ؟ آیا جز این است که مهره های اصلی چیده شده توسط حسن روحانی ، بایستی توسط خود آقای رئیسی تغییر کنند ؟

 آیا دبیر شورای عالی فضای مجازی ، جناب آقای فیروزآبادی ـ که یکی از مسببین اصلی وضعیت نابهنجار کنونی فضای مجازی کشور است ـ و در طی سالیان گذشته به تذکرات و دستورات مقام معظم رهبری در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و مدیریت فضای مجازی کشور عملاً بی اعتنایی کرده است ، باید همچنان در پست خود باقی بماند و به ریش ملت و نیروهای انقلابی بخندد ؟

 آیا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، جناب سعید رضا عاملی ـ که از منصوبین حسن روحانی است و بخش عمده تحصیلات ایشان در آمریکا و انگلستان بوده و بنا بر برخی گزارشات ، پسران ایشان نیز تابعیت انگلیسی دارند ـ و عملکرد چشمگیری از خود در این چند سال نشان نداده ، باید همچنان در این جایگاه مهم باقی بماند ؟

 آیا دبیر شورای عالی امنیت ملی ـ که از حامیان و تأیید کنندگان توافق خیانت بار و ضد ملی برجام بوده ـ باید همچنان در این جایگاه مهم و حیاتی باقی باشد ؟ علیرغم آنکه مقام معظم رهبری دهها بار از فتنه خیانت بار سال 88 با لفظ " فتنه " یاد کرده اند ، اما جناب شمخانی حاضر نشده تا آن را فتنه بنامد . البته هنوز از یاد نبرده ایم که ایشان در مورد بنی صدر ـ مرتبط با سازمان سیا ـ هم گفته بود که وی خائن نبوده است ! به راستی چنین فردی باید همچنان در این سمت باقی بماند ؟

 آیا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک ـ که سابقه حضور در ستاد میر حسین موسوی در فتنه 88 و همچنین سابقه مسئولیت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی را دارد ـ و بنا بر برخی گزارشات ، هر هفته یکی از اماکن ورزشی را در اختیار حسن روحانی و اطرافیان وی برای تشکیل جلسه ـ البته با پوشش فعالیت ورزشی ـ قرار می دهد ، باید در این سمت باقی بماند ؟  

 جناب آقای رئیسی ! تا هنگامی که منصوبین حسن روحانی در سمت های مدیریتی حضور داشته باشند ، آیا شما را راحت خواهند گذاشت تا اهداف انقلابی تان را پیاده کنید ؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار