9. ارديبهشت 1398 - 12:13   |   کد مطلب: 22735
پیکر طلبه شهید همدانی بر دستان مردم دارالمومنین شهر همدان به طور باشکوهی تشییع شد

به گزارش شبنم ها 

صبح امروز مردم شهر دارالمومنین همدان پیکر طلبه شهید مصطفی قاسمی را از میدان امام خمینی (ره) این شهر تا میدان امامزاده عبدالله تشییع کردند

 طلبه شهید مصطفی قاسمی دو روز پیش به دست یکی از اراذلان اوباش در محله حاجی همدان به قتل رسیده بود که واکنش های فراوانی از جمله در فضای مجازی داشت

گفتنی است قاتل در کمتر از 24 ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده بود.
در حاشیه مراسم نماینده ولی فقیه درتشییع طلبه شهید همدانی گفت: روحانیت دلسوز ترین قشر برای مردم است و اکثریت روحانیت در کنارمردم هستند و مشکلات مردم در فضای مجازی حرف مردم است.

حبیب الله شعبانی صبح امروز در مراسم تشییع طلبه شهید مصطفی قاسمی که ازساعت 10:15دقیقه از پیاده را امام خمینی(ره)همدان شروع و تا میدان  امام زاده عبداالله ادامه داشت در حاشیه مراسم مصیبت رابه حضرت ولی عصر و رهبر انقلاب و نوری همدانی و روحانیت  و مردم همدان عرض تسلیت داشتند.
وی با تشکر از عملکرد سریع نیروی انتظامی در بررسی موضوع افزود:هم آن جای ارازل اوباش نیست و نباید ارازل و اوباش احساس امنیت بکنند و مردم باید احساس امنیت کنند.
شعبانی با بیان اینکه دولت در مدیریت فضای مجازی کوتاهی می کند افزود:خواسته مردم این است که دولت فضای مجازی را مدیریت کند و خواسته ما هم این است مسئله پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم  نشان‌دهنده ه ارتباط بین مردم و روحانیت است  .

شعبانی در ادامه افزود: روحانیت دلسوز ترین قشر برای مردم است و اکثریت روحانیت در کنارمردم هستند و مشکلات مردم در فضای مجازی حرف مردم است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار