تحقیقات پزشکان حاکی از آن است که قرار گرفتن در معرض اشعه ها در دوران بارداری، اثرات بدی روی جنین در حال رشد دارد. اما با این وجود، تأثیر دقیق این اشعه ها هنوز معلوم نیست و بر این اساس زنان باردار تا حدامکان کمتر در معرض امواج الکترومغناطیسی که در رایانه، تلفن همراه و دستگاه های ماکروویو وجود دارد، بگیرند.