28. فروردين 1396 - 16:24   |   کد مطلب: 16285
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: جسد 2 زن از رودخانه اشتران تویسرکان استان همدان بیرون کشیده شد.
کشف جسد,رودخانه اشتران,تیم های امدادی,هلال احمر تویسرکان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

جسد دو زن در رودخانه اشتران تویسرکان کشف شد

 

کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : الوندی اظهار داشت: 2 زن که با یکدیگر جاری بودند برای چیدن گیاهان دارویی جمعه هفته گذشته از منزل خارج شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاخیر آنها در بازگشت به منزل، خانواده آنها نگران شده و موضوع را به پلیس و هلال احمر اطلاع رسانی کردند.

وی بیان کرد: برای یافتن این افراد اهالی ساکن روستا به همراه تیم های هلال احمر بسیج شده و تمامی مناطق از جمله رودخانه اشتران را جستجو کردند که این جستجو بی نتیجه باقی ماند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان اظهار کرد: پس از گذشت چند روز جسد یکی از بانوان در داخل رودخانه اشتران مشاهده و موضوع به هلال احمر اطلاع رسانی شد و تیم های امدادی جسد این زن را از رودخانه خارج کردند.

الوندی افزود: با توجه به کشف جسد این زن در رودخانه اشتران فرضیه ها مبنی بر یافتن جاری وی در این رودخانه قوت گرفت و مجدد رودخانه اشتران مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر برای دستیابی به هدف از سگ های تجسس (آنست) و تیم غواصی نیز استفاده کردند ولی این جستجو نیز بی نتیجه باقی ماند.

وی گفت: پس از گذشت چند روز یکی از اهالی روستا جسد این زن را در داخل رودخانه اشتران مشاهده کرد و موضوع را به پلیس 110 اطلاع داد.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان اضافه کرد: پلیس 110 نیز موضوع را به تیم های هلال احمر اطلاع رسانی کرد و با حضور تیم غواصی جسد این زن نیز به بیرون از رودخانه هدایت شد.

الوندی بیان کرد: این 2 زن حدود 30 تا 35 ساله، مادر سه و 2 کودک خردسال هستند و هم اینک جسد آنها برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شده است.

انتهای پیام/ص

کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان تویسرکان رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران رودخانه اشتران

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار