5. ارديبهشت 1396 - 17:44   |   کد مطلب: 16420
مدیر اداره امور دانشجویی -فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور همدان:
«ماجرای نیمروز» در دانشگاه پیام‌ نور همدان اکران مي‌شود
مدیر اداره امور دانشجویی، فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور همدان از اکران فیلم «ماجرای نیمروز« در دانشگاه پیام‌ نور همدان خبر داد.
ماجرای نیمروز,دانشگاه پیام نور,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

«ماجرای نیمروز» در دانشگاه پیام‌ نور همدان اکران مي‌شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صادق ذوقی با اشاره به اینکه ماجرای نیمروز دوشنبه هفته آینده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور اکران می‌شود، اظهار کرد: هدف از اکران این فیلم در دانشگاه پیام‌نور آشنایی دانشجویان با جنایت‌های منافقان است.

وی با بیان اینکه «ماجرای نیمروز» فیلم ارزشی از روایت‌های دوران انقلاب اسلامی است که به ماجرای افشای جنایت‌های منافقین در دهه 60 می‌پردازد، افزود: دانشجویان باید با ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند که یکی از راه‌های آن از طریق حوزه سینماست.

مدیر اداره امور دانشجویی، فرهنگی دانشگاه پیام‌نور همدان با بیان اینکه ساخت فیلم‌هایی مانند «ماجرای نیمروز» نقش مهمی در آشنایی جوانان با جنایات وحشیانه منافقین خواهد داشت، گفت: روش‌ها و راه‌های زیادی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب وجود دارد که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: این فیلم با استقبال خوب مردم همراه بوده و ما نیز تصمیم به اکران آن برای دانشجویان دانشگاه پیام نور گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ص

ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار