12. مهر 1402 - 15:13   |   کد مطلب: 25250
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبرداد:
ترویج مکتوب ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ملی دفاع مقدس ترویج مکتوب ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی و رساندن مکتوبات به دست مردم است گفت: باید فرهنگ کتابخوانی در جامعه رشد کند.

به گزارش شبنم‌ها پیش از ظهر امروز نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مجموعه شهید آوینی همدان برگزار شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و مدیر اجرایی این نمایشگاه در این جلسه با بیان اینکه دشمن برنامه دارد تا کاری کند سیره و منش شهدا در جامعه کمرنگ شود گفت: برگزاری یادواره شهدا و اقدامات فرهنگی در این حوزه دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید می‌کند.

 

کامران کریمی با اشاره به اینکه مجوز برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان با تلاشهای فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) از شورای سیاست گذاری شهدا اخذ شد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج مکتوب ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی و رساندن مکتوبات به دست مردم است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دومین هدف از برگزاری این نمایشگاه کتاب، ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه آثار دفاع مقدس در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه محتوای کتابها در این نمایشگاه شامل خاطرات، زندگینامه، داستان کوتاه و داستان بلند است تصریح کرد: در کنار غرفه ها نشستهای تخصصی و فعالیت علمی، فرهنگی، تبلیغی و کارهای جمعی هم انجام خواهد شد.

 

کریمی با اشاره به اینکه چهره های مختلف در این نشستها حضور خواهند داشت گفت: برایاستقبال بیشتر قشر جوان، تعدادی بن تخفیف کتاب نیز در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: شورای عالی سیاستگذاری برای این نمایشگاه سه قشر دانشآموزان، دانشجویان و طلاب را بیشتر مورد هدف قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۶ با حضور نیروهای لشکری و کشوری استان و کشور افتتاح میشود افزود: این نمایشگاه به مدت هفت روز در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار