13. مهر 1402 - 9:53   |   کد مطلب: 25254
امام جمعه همدان در بازدید از کارخانه شایان صنعت اسدآباد:
حمايت از توليد بايد در اولويت کار مسئولين باشد
امام جمعه همدان ضمن مهم خواندن رشد تولید گفت: حمایت از تولید باید در اولویت کار مسئولین باشد.

به گزارش شبنم ها آیت الله بیب الله شعبانی در بازدید از کارخانه شایان صنعت اسدآباد گفت: عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی مثل زدنی است به همین خاطر با این نگرش، تعداد زیادی از کارخانه های تعطیل شده  بار دیگر به چرخه اقتصادی کشور برگشته اند.

او با تقدیر از مجموعه شرکت شایان صنعت گفت: این کارخانه نمادی از خودباوری جوانان این مرز و بوم است که با تلاش خستگی ناپذیر خود توانسته‌اند تعدادی از جوانان دیار سیدجمال الدین اسدآیادی اشتغال ایجاد کنند.

 

آیت الله شعبانی افزود: با حمایت همه جانبه مسئولین از اینگونه واحدهای تولیدی علاوه بر اشتعال، شاهد رشد اقتصادی و شکوفایی شهرستان اسدآباد خواهیم بود.

 

در ابتدای این بازدید مدیر کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد گزارشی از فعالیت های این مجموعه را به اطلاع امام جمعه استان همدان و همراهان رساند و گفت: اگر مسئولین امر برای تامین مواد اولیه مورد نیاز(معدن) همکاری نمایند علاوه بر راه اندازی یک واحد آهن اسفنجی، به جرات می توان گفت: بیش از 500 نفر اشتغال مستقیم در این واحد تولیدی ایجاد می شود که سهم بسزایی در اشتغال پایدار خواهد داشت.

 

محمد نظری تصریح کرد: با اخذ دریافت مجوز پروانه بهره‌برداری کارخانه کنسانتره شایان صنعت این واحد تولیدی جزء پنج واحد کنسانتره کل کشور بود که موفق به اخد پروانه بهره‌برداری شد.

 

وی اظهار کرد: دغدغه  مواد اولیه و نداشتن معدن در شهرستان یکی از مهمترین مشکلات این کارخانه بوده که به ناچار مواد اولیه مورد نیاز کارخانه خارج از شهرستان و استان تأمین و خریداری می‌ شود در حالی که اسدآباد دارای 350 میلیون تن ذخیره معدنی بوده ولی به علت بلوکه بودن معادن نمی توانیم مواد اولیه خود را در شهرستان تامین کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار