30. فروردين 1395 - 11:24   |   کد مطلب: 10098
در آستانه میلاد سراسر نور اميرالمؤمنين (ع)
جشن بزرگ نماد عدالت ومظهر شجاعت در همدان برگزار می شود
به مناسبت 13 رجب و سالروز میلاد سراسر نور امير المؤمنين علی (ع) و با هدف تبیین و ترویج آموزه‌های علوی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش  شبنم ها، حضرت علی(ع) نماد عدالت و مظهر شجاعت است، آن بزرگوار در 13 رجب 1427 هجری قمری چشم به جهان گشود .

 این بزرگ مرد در فتوت، مردانگی و جوانمردی، حق و عدالت سرآمد روزگار خود و حتی تاریخ بوده است؛ پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبد مناف و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبد مناف است.

 

به منظور  بزرگداشت این اسوه بزرگ مردانگی و تکریم جایگاه والای مقام پدر در روزهای پنج شنبه و جمعه مصادف با دوم و سوم اردیبهشت ماه و با هدف معرفی هر چه بیشتر  این شخصیت والا و بی‌نظیر و نیز  تبیین و ترویج آموزه‌های علوی و آشنایی با شخصیت برجسته این امام همام  و معرفی حضرت(ع) به همه اقشار به خصوص نسل جوان به همت  معاونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و موسسه فرهنگی آل طه در  محل یادمان عین القضات همدانی  واقع در میدان فلسطین جشن شادی  برگزار خواهد شد.

 

 گفتنی است این مراسم همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سخنرانی ، مولودی خوانی ،نور افشانی و اهدای 14 هدیه به پدران  حاضر در مراسم  برگزار می‌شود و عموم دوستداران و ارادتمندان این حضرت  می‌توانند  در این مراسم  شاد ومعنوی شرکت کنند.

 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار