30. فروردين 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 10101
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان از برگزاری کارگاه هنر گرافیک با دو موضوع «حجاب و عفاف» و «معلم» به مناسبت روز معلم خبر داد.
کارگاه, هنر, گرافیک,حجاب و عفاف, همدان

 به گزارش شبنم ها، سید حسین جعفری، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: جشنواره موسیقی دانشجویی دردو رشته نوازندگی و آثار پژوهشی اردیبهشت‌ماه در همدان برگزارمی‌شود.
وی اظهار کرد: جشنواره موسیقی دانشجویی دردو رشته نوازندگی و آثار پژوهشی برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره برای دانشجویان همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آزاد است این جشنواره از یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره چهارشنبه، ٨ اردیبهشت ‌ماه است، افزود: این جشنواره شامل چهاربخش سازهای مضرابی، سازهای کششی، سازهای بادی وسازهای کوبه‌ای است.
جعفری بیان کرد: تا پیش از این رشته موسیقی فقط در مقطع کاردانی در این مرکز تدریس می‌شد، اما از این ترم، پیش‌بینی می‌شود مقطع کارشناسی موسیقی نیز به رشته‌های مرکز اضافه شود، این مرکز در استان همدان تنها مرکزی است که به صورت دانشگاهی رشته موسیقی را آموزش می‌دهد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان، اهداف برگزاری این جشنواره را استعدادیابی، استعداد سنجی و تشویق دانشجویان هنرمند برشمرد و افزود: در رشته پژوهش نیز آثار شرکت کنندگان باید از شکل و فرم مقالات‌ علمی و پژوهشی تبعیت کنند.
جعفری از دیگر برنامه‌های این دانشگاه به برگزاری کارگاه هنر گرافیک حجاب و عفاف اشاره و عنوان کرد: به مناسبت هفته معلم و استاد، یک کارگاه دانشجویی با دو موضوع «حجاب و عفاف» و «معلم» در حوزه هنر گرافیک برگزار می شود، شرکت کنندگان در محل آزاد به خلق آثار خود می‌پردازند و در پایان پس از داوری آثار، به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

خبرنگار: لیلا خدائی

دیدگاه شما

آخرین اخبار