12. ارديبهشت 1395 - 9:04   |   کد مطلب: 10201
مدال آوران همدانی درشانزدهمین مسابقات ملی مهارت کشور در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با حضور استاندار و مدیران استانی تقدیر شدند.
مسابقات ملی مهارت, کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری , همدان

به گزارش شبنم ها، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان گفت: سال گذشته دو هزار و 64 نفر در 30 رشته در بخش مسابقات شهرستاني در سطح استان شركت كرده و از اين تعداد 115 نفر نيز در 25 رشته به صورت استاني به رقابت پرداختند.

 

علیرضا مهرابی عنوان كرد: از اين تعداد 14 نفر در 12 رشته به مسابقات كشوري راه يافتند كه از اين تعداد 9 نفر مدال و مدالیون کسب کردند.

 

وي با بيان اينكه اين تيم اعزامي 64 درصد بهره وري را داشت بيان كرد: با اين افتخار آفريني ها رتبه استان همدان از رتبه 12 كشوري به رتبه پنجم كشوري ارتقا يافت.

 

وي با بيان اينكه 70 درصد مهارت آموزان اين مركز فارغ التحصيلان دانشگاهي هستند ادامه داد: در اين رابطه تفاهم نامه هایی با دانشگاه هاي استان همدان منعقد شده است.

 

مهرابي از آغاز ثبت نام هفدهمين مسابقات ملي مهارت آموزي خبر داد و افزود: نام نويسي براي حضور در اين مسابقات آغاز شده است و افراد داراي مهارت می توانند ثبت نام كنند.

 

وي همچنين از برگزاري پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در مرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضيان مي توانند چكيده مقالات خود را تا 31 ارديبهشت ماه به دبير خانه استاني اين همايش در اداره كل آموزش فني و حرفه اي همدان ارسال كنند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار