22. تير 1395 - 15:23   |   کد مطلب: 11077
مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه همدان در حاشیه برگزاری همایش ملی مدافعان حریم خانواده اظهار داشت: زن مسلمان وقتی از فاطمه به «یا فاطمه» گفتن اکتفا کرد حجابش به باد فنا رفت...!

به گزارش شبنم همدان شیخ علیان با اشاره به برنامه های هفته حجاب و عفاف افزود: حجاب محدودیت است ؛ ن برای زن بلکه برای مرد. وی گفت حریمی که زن برای خودش ایجاد می کند حدی است ک برای مردان حاصل می شود.

وی در ادام با گریزی به نهاد مقدس خانواده افزود: زندگی عفیفانه در سای فرهنگ فاطمی باعث ایجاد آرامش در خانواد و انسجام و پیشرفت جامعه خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: بی شک زنان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه اسلانی نقش مؤثری در استحکام بخشی به ابعاد فکری و شخصیتی خانواده ها خواند داشت.

وی با بیان اینکه خانواده های ایرانی خود را نسبت به محیط اطراف مسئول می دانند خاطرنشان کرد زنان و مردان ایران با آگاهی و عمل ب اصول تربیتی اسلامی، زمینه رشد و تعالی خود و فرزندانشان را فراهم می آورند.

مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه همدان با اشاره ب روزشمار هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: دیدار نخبگان با امام جمع و نماینده ولی فقیه در استان و تجمع هزاران نفری عموم مردم در سراسر استان با عنوان «تجمع ملی مدافعان حریم خانواده » اعطای گل و بست های فرهنگی ب بانوان سطح شهر، برگزاری نشست تخصصی عفاف و حجاب با حضور نمایندگان و مسئولین ادارات ، برگزاری کارگاه های مادرانه دخترانه از جمله برنامه های بسیج خواهران ناحیه همدان در این هفته است.

شیخ علیان، ترویج سبک زندگی اسلامی و عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه های فرهنگی پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و همچنین فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه در جامعه از جمله اهداف این برنامه دانست

انتهای پیام/ و

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار