6. شهريور 1395 - 17:01   |   کد مطلب: 12052
در چهارمین روز از هفته دولت، مدرسه استثنایی شهرک بهشتی همدان با حضور وزیر دادگستری افتتاح شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : ‌مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز نوسازی مدارس استان همدان در آئین افتتاحیه گفت: عملیات اجرایی هنرستان دانش‌آموزان استثنایی همدان از سال 88 آغاز شده که به علت عدم تامین اعتبارات با پیشرفت 45 درصدی نیمه‌کاره باقیمانده بود که امسال با مساعدت مسئولان استان ‌به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزاد تیموری افزود: زیربنای این هنرستان 1862 مترمربع و محوطه‌سازی 2200 مترمربع بوده و از محل تامین اعتبارات استانی یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه طبق استانداردهای ساختمان‌سازی و نیاز دانش‌آموزان استثنایی احداث شده است، ادامه داد: این مدرسه دارای 8 کلاس و 17 فضای اداری، جمعی، کارگاه، اتاق ورزش و سالن اجتماعات است.

به گفته تیموری، در هفته دولت 30 پروژه نوسازی مدارس به مساحت 25 هزار و 200 مترمربع افتتاح و 18 پروژه به مساجد 15 هزار و 200 مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از پروژه‌های کلنگ‌زنی شده 15 پروژه از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی، 2 پروژه از محل اعتبارات بنیاد برکت و یک پروژه از محل خیرساز احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس همدان تصریح کرد: 9 پروژه آموزشی بنیاد برکت به صورت متمرکز آماده افتتاح است که در مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات عدیده بخش استثنایی استان را تا حدود زیادی حل می‌کند.

وی اضافه کرد: از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، 4 مورد در همدان، 6 مورد در ملایر، 2 مورد در نهاوند، 4 مورد کبودراهنگ، 3 مورد تویسرکان، 4 مورد رزن، 6 مورد بهار و یک مورد فامنین است.


انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار