7. شهريور 1395 - 19:43   |   کد مطلب: 12075
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:
رقابت ۲۵۰ نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان
همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۲۵۰ نفر در رقابت های سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان همدان شرکت می کنند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : حجت‌الاسلام محمد کاروند ظهر یکشنبه در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه امسال نیز استان همدان مانند سال‌های گذشته متصدی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی است، اظهار داشت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۸ شهرستان استان همدان برگزار شده است.

وی زمان برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی را ۸ تا ۱۱ شهریورماه و مکان برگزاری این رقابت ها را تالار معلم شهر همدان عنوان کرد و گفت: ۸ و ۹ شهریور مسابقات مختص برادران و ۱۰ و ۱۱ شهریور مختص خواهران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در ۱۱ رشته شامل حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، تحقیق، معارف، دعا خوانی، اذان، ابتهال و تواشیح برگزار می‌شود، افزود: در مرحله استانی برنامه تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر شامل ۱۲۰ خانم و ۱۳۰ آقا به مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافته‌اند، افزود: ناظر مسابقات از سازمان اوقاف مرکز اعزام می‌شود.

کاروند با بیان اینکه برای مرحله استانی مسابقات قرآن کریم از داوران استانی و کشوری استفاده شده است، ادامه داد: بعد از برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان مرحله استانی که ۲۲ نفر خواهند بود به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار