11. مهر 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 12721
در این مراسم با تشییع پیکر شهید محمدرضا الوانی و شهید رحیم تفریجانی بر اثر جراحات جانبازی و مادر شهیدان صوفی و مینایی پس از انجام تشریفات نظامی در میدان مرکزی شهر همدان همراه بود و مردم ولایت‌مدار همدان این عزیزان را آرامگاه ابدیشان در همراهی کردند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا زارع الوانی که در حین عملیات مستشاری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیده بود پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار همدان در میدان امام(ره) برگزار شد.

همچنین این مراسم با تشییع پیکر شهید رحیم تفریجانی بر اثر جراحات جانبازی و مادر شهیدان صوفی و مینایی پس از انجام تشریفات نظامی در میدان مرکزی شهر همدان همراه بود و مردم ولایت‌مدار همدان این عزیزان را آرامگاه ابدیشان در همراهی کردند.

مراسم تشییع این چهار تن که با حضور نماینده‌ولی فقیه در استان، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان نظامی و مسئولان ارشد استان و اقشار مختلف مردم همراه بود با نوای دلنشین «یا حسین»، «یا زینب»و «ای اهل حرم میر و علم‌دار نیامد» معطر شد.

به گزارش تسنیم، پس انجام مراسم تشییع که تا میدان پروانه‌ها به طول انجامید پیکر مادر شهیدان صوفی و مینایی در قطعه والدین شهدا در محل باغ بهشت همدان، پیکر شهید الوانی در قطعه شهدا و در جوار سایر شهدای مدافع حرم و پیکر شهید تفریحاتی در گلزار شهدای روستای تفریحان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار