28. آبان 1395 - 1:13   |   کد مطلب: 13645
نمایش «مرگ زنان زرد» داستان شش روح سرگردانی است که زمان مرگشان را تغییر داده اند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،
 

سپیده ساعدی یکی از بازیگران نمایش مرگ زنان زرد  در خصوص داستان نمایش خود گفت: داستان شش روح سرگردانی است  که در مرگ خود دخیل بوده‌اند و به نوعی خودکشی کرده‌اند اما قصه از خودکشی دختری شروع می‌شود که دلایلش را در طول نمایش بازگو می‌کند. 



وی در خصوص نقش خود ادامه داد: در واقع من نقش روحی را ایفا می‌کنم که قرار است مادرم از صاحب خانه آن عمارتی که مرده‌ام انتقام بگیر که در این حین ماجراهایی روی می‌دهد. 

ساعدی در خصوص انگیزه خود از بازی در این نقش مطرح کرد: از نمایش‌هایی که فضای سورئالیستی و یا همان فرا واقعی را دارند خوشم می‌آید البته به شرطی که اثر  با یک کارگردانی درست و کاربلدی مواجه باشد که خوشبختانه این نمایش دو خصوصیت را داشت. 

وی افزود: همچنین از قصه و نقشی که قرار بود اجرا کنم هم راضی بودم. نقش یک دختر با لهجه که پس از مرگش دیگر آن گویش را ندارد در واقع اجرای همچین چیزی به جذابیتش اضافه می کرد. 

ساعدی با بیان اینکه ایفای نقش در نمایش های رئال را هم دوست دارم اظهار داشت: واقعا بازی در هر دو سبک رئال و سورئال را دوست دارم اما در سبک فراواقعیت حساسیت بیشتری دارم که مربوط به نوع کارگردانی است وگرنه هیچ تبعیضی برای ایفای نقش  این دو سبک قائل نیستم. 

گفتنی است نمایش «مرگ زنان زرد» به کارگردانی امین آبان تا 6 آذر ماه ساعت 16 در سالن ارغنون  روی صحنه می رود. 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار