30. آبان 1395 - 14:49   |   کد مطلب: 13694
مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور ورزش دختران و زنان خبر داد
ارائه پیشنهاد موظف کردن کارمندان به انجام ورزش همگانی به دولت
مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور ورزش دختران و زنان گفت:حمایت از فعالیت بانوان در همه عرصه ها از الزامات است و در این راستا، دولت تدبیر و امید به ورزش بانوان توجه ویژه ای دارد.
معاونت اموزنان,شبنم ها,معاونت زنان,منطقه گیلان,ورزش کارمندان دولت

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : طاهره طاهریان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره از رقابت های دو و میدانی بیماران خاص و دیابتی در منطقه آزاد بندرانزلی اظهار کرد: باید تلاش شود علاوه بر حمایت، فعالیت بانوان در همه بخش های قهرمانی، همگانی و توسعه ورزش قانونمند شود.

مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور ورزش دختران و زنان با بیان اینکه عنوان نائب رئیس فدراسیون ورزش بانوان عملا جایگاه قانونی ندارد، افزود: باید شرایط لازم برای داشتن حق رأی و تصمیم گیری و مدیریت بخش ورزش بانوان در فدراسیون ها به آنان داده شود.

طاهریان با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به ورزش بانوان گفت: کارگروه اوقات فراغت و ورزش و تربیت بدنی از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف حمایت همه جانبه از فعالیت های بانوان تشکیل شده است.

وی به ارائه پیشنهاد در راستای موظف کردن کارمندان به پرداختن به امر ورزش همگانی اشاره و تصریح کرد: به دلیل کمرنگ بودن ورزش بین کارکنان دولت بویژه در بخش بانوان، این پیشنهاد به دولت ارائه و درصورت تصویب به عنوان دستورالعمل به ادارات ابلاغ می شود.

مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور ورزش دختران و زنان به تلاش برای تبدیل نگاه سلیقه‌ای جامعه به زنان به نگاه مثبت اشاره و خاطرنشان کرد: هدف، حمایت از بانوان و جدی گرفته شدن استفاده از توانمندی آنان درهمه عرصه ها بوده و در تلاشیم نتیجه لازم حاصل شود.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات دو و میدانی ورزشکاران پیوند اعضاء و دیابت کشور در انزلی برگزار و از 50 تن از ورزشکاران بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء و دیابتی 11 رشته ورزشی و مربیان آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار