6. آذر 1395 - 16:16   |   کد مطلب: 13830
بانوی تکواندوکار اصفهانی با بازی نکردن مقابل حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی در مسابقات جهانی کانادا ستاره شد.
تیم ملی تکواندو,شبنم همدان,ستاره چابکی,مسابقات جهانی کانادا,shabnamha.ir,نماینده رژیم صهیونیستی,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : ستاره چابکی اظهار کرد: در مسابقات جهانی کانادا که در رده سنی نوجوانان صورت گرفت، در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم حضور پیدا کردم و تنها نماینده از استان اصفهان در بخش بانوان بودم.

وی افزود: بازی اول را استراحت داشتم و در بازی دوم برابر حریفی از ژاپن ۹ بر ۱ به پیروزی رسیدم.

این ملی‌پوش ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی و اردن باهم مسابقه دادند؛ برنده این بازی در مسابقه بعد رودرروی من قرار می‌گرفت که رژیم غاصب صهیونیستی برد و حریفم در بازی بعد شد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه ما ایرانی‌ها ، رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم، حاضر نشدم با این تکواندوکار روبه‌رو شوم در نتیجه از دور رقابت‌ها حذف شدم، اگر این اتفاق نمی‌افتاد می‌توانستم مدال طلا بگیرم.

چابکی خاطرنشان کرد: در ابتدا این موضوع خیلی ناراحتم کرده بود؛ طبیعی هم هست زیرا سه ماه زحمت کشیدم، در اردوها بودم، از چیزهای زیادی در زندگی‌ام گذشتم حتی سختی وزن کم کردن را به جان خریدم؛ رفته بودم برای مدال طلا اما شاید حکمتی داشت و قسمتم بود که این حریف در جدول من قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: الان اصلاً ناراحت نیستم زیرا با بازی نکردن مقابل حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی هم باعث افتخار ایران شدم و هم ارزش کشورم را بالا بردم؛ در واقع در این سن کم علاوه بر قهرمان بودن، در جایگاه یک پهلوان برای کشور افتخار آفریده‌ام.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندوی بانوان تأکید کرد: خدایی که این شکست پرافتخار را برایم رقم زد؛ درجایی دیگر جواب تمام سختی‌هایی که متحمل شدم را می‌دهد.

وی بیان داشت: یک تورنمنت در پیش داریم که بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود؛ امیدوارم بتوانم امتیاز کافی را برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان (۲۰۱۸ میلادی) به دست آورم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار