18. آذر 1395 - 6:03   |   کد مطلب: 14089
در گفتگو با مدیر کل ارشاد همدان:
پیوند جشنواره ها با مطالبات عمومی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برگزاری جشنواره در همدان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
shabnamha.ir , shabnamha , afkl ih , شبنم ها , جشنواره و مطالبات عمومی;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،

فاضل عبادی در نشست رسانه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه نام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با استان همدان گره خورده است، افزود: برگزاری جشنواره در این استان می تواند در توسعه و بالندگی تئاتر کشور موثر باشد.



وی با اشاره به پیشینه برگزاری جشنواره در همدان یادآور شد: در چند دوره اخیر شاهد ارتقای کمی و کیفی جشنواره بوده ایم و امسال شاهد برگزاری جشنواره در ١٠ بخش هستیم.



عبادی با ابراز خرسندی از استقبال تماشاگران از آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اضافه کرد: سال گذشته این دغدغه را داشتیم که چگونه پاسخگوی این استقبال باشیم. ضمن اینکه در راستای عدالت فرهنگی دولت تدبیر و امید، تلاش ما بر این است که جشنواره در سراسر استان همدان برگزار شود.



وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره در همدان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و نمی توانیم آن را برگزار نکنیم. در همین راستا تفاهم نامه ای با معاونت هنری داریم که جشنواره به مدت ٥ سال دیگر همچنان در همدان برگزار شود و می کوشیم به توسعه زیرساخت‌ها هم توجه کنیم. البته برگزاری جشنواره باعث رشد زیرساخت‌های فرهنگی شده اما هنوز ایده آل نیست و امیدواریم با برخورداری از حمایتهای مالی، شاهد گسترش سالن های تئاتر در دیگر شهرهای استان مان باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار