30. آذر 1395 - 16:15   |   کد مطلب: 14335
توسط دکتر پرویز اذکایی صورت گرفت؛
اهدای 14 هزار نسخه کتاب به کتابخانه مرکزی همدان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از اهدای 14 هزار نسخه کتاب در قالب 7 هزار عنوان توسط دکتر پرویز اذکایی، نویسنده همدانی به کتابخانه مرکزی شهر همدان خبر داد.
دکتر پرویز اذکایی,نویسنده,شبنم همدان,همدان,اهدای کتاب,کتابخانه مرکزی,shabnamha.ir,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : دکتر عاطفه زارعی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کتاب‌ها شامل 7500 جلد کتاب و 6500 جلد مجله است به طوریکه ارزش مادی این کتاب‌ها را نمی‌توان برآورد کرد.

وی با بیان اینکه برخی از این کتاب‌ها به اندازه‌ای نفیس و ارزشمند هستند که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد، ادامه داد: برخی از نسخه‌های اهدایی حتی در بهترین و مجهزترین کتابخانه‌های کشور نیز به ندرت یافت می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه این کتب عمدتا در زمینه‌های تاریخی و فلسفی هستند، خاطرنشان کرد: در این مجموعه کتب اهدایی هم آثار ارزشمند دکتر اذکایی و هم آثار سایر نویسندگان به چشم می‌خورد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در کتابخانه مرکزی استان همدان بخشی جداگانه به کتاب‌های دکتر اذکایی اختصاص یافته که شامل کتب، لوح‌ها و تندیس‌های ایشان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در حال آماده‌سازی محل نگهداری مجموعه کتب نفیس دکتر اذکایی در محل ذکر شده است که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار