5. دى 1395 - 16:12   |   کد مطلب: 14421
سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خبر داد
درخشش بانوی آفرود سوار همدانی در مسابقات قهرمانی کشوری
الهه کریمی از استان همدان موفق شد که در این کلاس به مقام قهرمانی دست پیدا کند و بالاتر از ورزشکارانی از استان‌های کرمان و البرز قرار گیرد.
مسابقات آٰفرود,قهرمانی کشور,الهه کریمی,همدان, اتومبیلرانی دو دیفرانسیل,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حمدالله چاروسایی امروز با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته اتومبیلرانی دو دیفرانسیل (آفرود) به میزبانی شهرستان بم در استان کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت سالروز زلزله سال 82 شهرستان بم برگزار شد که شرکت کنندگان مسیری بسیار مناسب را برای رقابت با هم پیمودند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 70 ورزشکار از سراسر کشور در چهار کلاس آقایان و یک کلاس بانوان برگزار شد، از کسب عنوان قهرمانی در کلاس بانوان، توسط ورزشکار همدانی خبر داد.

وی افزود: الهه کریمی از استان همدان موفق شد که در این کلاس به مقام قهرمانی دست پیدا کند و بالاتر از ورزشکارانی از استان‌های کرمان و البرز قرار گیرد.

چاروسایی با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های مهم در برگزاری مسابقه‌های اتومبیلرانی آفرود و موتورسواری است و پتانسیل بالایی نیز در این زمینه دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 130 ورزشکار در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری همدان زیر وشش بیمه ورزشی قرار گرفته و به طور رسمی در این رشته سازمان یافته شدند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار