8. دى 1395 - 13:41   |   کد مطلب: 14475
حماسه 9 دی درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی بر دل های ملت ایران اسلامی است.

به گزارش شبنم ها، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن گرامیداشت هفتمین سالروز حماسه 9 دی با انتشار بیانیه ای همبستگی خود را با سایر آحاد ملت در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند. متن بیانیه به شرح زیر است: 

روز 9دی برخاسته از بصیرت است از دشمن شناسی است از وقت شناسی است ازحضور در عرصه مجاهدانه است.  امام خامنه ای(مدظله العالی)

حماسه عظیم 9 دی پس از ماه ها مظلومیت انقلاب و رهبری و جنگ روانی سنگین تبلیغاتی و رسانه ای همراه با دروغ وتهمت ،توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و اعتماد ملت به انقلاب و ولایت فقیه را  به نمایش بگذارد و باعث بالارفتن ضریب امنیت و آسیب ناپذیری جمهوری اسلامی و تجارب مسئولین و خود آگاهی مردم گردد.

روز 9دی تجلی جهاد کبیرملت ایران در شناخت به موقع جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و معاندین نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی این کشور بود که با مدیریت شگرف و نافذ مقام عظمای ولایت و نمایش بصیرت و  ولایت پذیری  آگاهانه و برخاسته از بصیرت مردان و زنان متکی بر ایمان و  اراده الهی، حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز برای همیشه تاریخ آفرید تا هزیمت و رسوایی فتنه آمریکایی-صهیونیستی سال 88 برای همیشه در تاریخ ثبت گردد.

حماسه 9 دی درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی بر دل های ملت ایران اسلامی است.  

بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه سال 88 و پاسداشت حماسه 9 دی اعلام میدارد بانوان ولایت مدار همدانی  با حضور گسترده و پر شور در هفتمین سالروز گرامیداشت 9 دی در سال 95 ضمن بیعت با آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه از هیچ  کوششی دریغ نخواهد کرد و با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لحظه ای مجال برای حضور ایادی استکبار، خائنین و فتنه گران درسطح جامعه را نخواهد داد.

  بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار