10. دى 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 14510
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:
نصب۴ نمایشگر اعلام وضعیت تردد جاده ای در پایانه مسافربری
با اجرای مانیتورینگ سامانه های نظارت تصویری می توان اطلاعاتی نظیر نظارت بر عبور و مرور خودروها، وضعیت ترافیکی محور، اطلاع از وضعیت آب و هوا به صورت بر خط (online) مشاهده کرد | از اصلی ترین اجزاء و ابزار مدیریت بر حمل و نقل جاده ای، نظارت و کنترل هوشمند راه ها با استفاده از دوربین های نظارت تصویری نصب شده در محورهای مواصلاتی برون شهری است.
پایانه مسافربری همدان,راهداری,نصب نمایشگر,اعلام وضعیت جاده,مدیر کل راهداری و حمل و نقل,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان پرس :  مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان همدان از نصب 4 نمایشگر اعلام وضعیت تردد وسایل نقلیه و شرایط جوی در راستای اطلاع رسانی وضعیت جاده های استان در پایانه مسافربری بزرگ انقلاب شهرستان همدان خبر داد. 

محمد رودباری اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اجزاء و ابزار مدیریت بر حمل و نقل جاده ای، نظارت و کنترل هوشمند راه ها  با استفاده از دوربین های نظارت تصویری نصب شده در محورهای مواصلاتی برون شهری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان افزود: با اجرای مانیتورینگ سامانه های نظارت تصویری می توان اطلاعاتی نظیر نظارت بر عبور و مرور خودروها، وضعیت ترافیکی محور، اطلاع از وضعیت آب و هوا به صورت بر خط (online) مشاهده کرد. 

وی تصریح کرد: برای استفاده بیشتر از مزیت کنترل هوشمند جاده ای و در دسترس قرار دادن این اطلاعات برای کاربران جاده با انجام اقدامات فنی و نصب نرم افزارهای انتقال تصاویر در پایانه بزرگ انقلاب انجام گرفت.

رودباری افزود: 4 نمایشگر نصب شده در پایانه انقلاب اطلاعات 15 دستگاه دوربین نظارت تصویری واقع در محور های مواصلاتی استان همدان و تصاویر مربوط به راهها را به صورت آنلاین برای کاربران به نمایش می گذارد.  

وی استفاده از این نمایشگر را در راستای اعلام شرایط عبور و مرور به مسافران عنوان کرد و افزود: این نمایشگرها وضعیت تردد وسایل نقلیه  وشرایط جوی محورهای استان را در اختیار رانندگان قرارمی دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان همدان افزود: مسئولین شرکت های مسافربری، رانندگان و مسافرین محترم می توانند با مشاهده تصاویر سامانه نصب شده درپایانه مسافربری انقلاب قبل از حرکت به مقصد از وضعیت جاده های استان همدان مطلع گردند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار