14. دى 1395 - 8:04   |   کد مطلب: 14580
جمعه ۱۷ دی‌ماه مسابقات انتخابی جوانان، نوجوانان و بزرگ‌سالان در بخش بانوان در سال کوثر شهر همدان برگزار می‌شود.
اداره کل ورزش و جوانان همدان,فدراسیون ووشو,مسابقات ووشو,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : مسلم قاسمی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی ووشو استان‌همدان اظهار داشت: مسابقات انتخابی ووشو استان‌همدان در قسمت آقایان با یاد و خاطره سردار شهید «حاج حسین همدانی» به مدت دو روز در سالن شهید خدا رحمی نهاوند برگزار شد.

وی افزود: همچنین جمعه ۱۷ دی‌ماه نیز مسابقات انتخابی جوانان، نوجوانان و بزرگ‌سالان در بخش بانوان در سال کوثر شهر همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان‌همدان با اشاره به مسابقات انتخابی ووشو استان‌همدان در قسمت آقایان گفت: در این مسابقات ۱۱۰بازیکن از ۶ شهرستان استان حضور داشتند.

قاسمی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقه برای حضور در اردوی تیم ووشو استان دعوت و به‌منظور اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات بیان کرد: در بخش نوجوانان علی ظفری، شایان ساکی، ایلیا محمود نژاد، فردین احمدوند و محمد فاضل روستایی به ترتیب در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند.

رئیس هیئت ووشو استان‌همدان عنوان کرد: در بخش جوانان به ترتیب طاها ربیعی، امیر سعادتی امجد، شاهین زیاد، علی کیانی، امیر شاهمرادی، بهنام سلیمی و جواد یعقوبی و در بخش بزرگ‌سالان نیز شهید زین‌العابدینی، علی احمدوند، علی خاشع، حسن کرمی، امید ازناوی، امیرحسین صادقی، فرود ظفری و امیر ظفری در رتبه‌های نخست تا هشتم قرار گرفتند.

قاسمی با اشاره به فعالیت ووشوکاران استان‌همدان گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ بیمه‌شده رسمی و سازمان‌یافته در هیئت ووشو استان‌همدان و نزدیک به ۶۰۰ نفر نیز با بیمه روستایی در این رشته فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: ووشو همدان در جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد و در سال جاری مسابقه قهرمانی کشور در استان برگزارشده که نشان از قابلیت این ورزش در استان‌همدان دارد.

 

انتهای پیام/ص

 

    دیدگاه شما

    آخرین اخبار