15. دى 1395 - 8:03   |   کد مطلب: 14598
تیم والیبال نشسته بانوان برای شرکت در مسابقات بین قاره‌ای خردادماه به چین اعزام می‌شود
تیم والیبال نشسته بانوان,ایران,چین,مسابقات بین قاره,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از ورزش بانو : بتول مشرف جوادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان با  اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم والیبال نشسته بانوان برای شرکت در مسابقات بین قاره‌ای خردادماه به چین اعزام می‌شود، اما هنوز برای برگزاری اردوهای این تیم تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی درباره برگزاری اردوهای تیم های ملی اظهار داشت: اردوهای تیم های ملی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی را در سال جدید برگزار می کنیم اما تلاش می کنیم تا اردوهای آماده سازی والیبال نشسته را امسال برگزار کنیم.

بتول مشرف جوادی درباره رشته هایی که به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام می شوند، گفت: در خصوص رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا تصمیماتی گرفته شده، اما هنوز ابلاغ نشده است. با این حال برخی رشته های بانوان به این مسابقات اعزام می شوند.

وی درباره چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: این مسابقات نسبت به دوره های قبل از کیفیت بالایی برخوردار بود و هر تیمی مجبور بود از سه بازیکن جوان استفاده کند. 21 جوان زیر 25 سال در این مسابقات شرکت کرده بودند و ما بین جوانان مسابقه دوستانه برگزار کردیم تا استعدادیابی کنیم و قرار است گزارش این مسابقات به ما اعلام شود و کارشناسان عملکردشان را بررسی کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان یادآور شد: تلاش می کنیم اردوی سه روزه‌ای را برای این بازیکنان برگزار کنیم تا کارشناسان فنی بازیکنان مستعد را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار