16. دى 1395 - 16:15   |   کد مطلب: 14631
فرمانده بسیج دانشجویی همدان:
همایش جوان انقلابی در همدان برگزار میشود
همایش دو هزار نفری جوان انقلابی با حضور بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غرب کشور به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
همایش نیروهای انقلابی,بسیج دانشجویی,همدان,شبنم همدان,shabnamha.ir,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : طیب فریادرس ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهید مصطفی احمدی روشن، اظهار داشت: این مراسم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای معرفی جوانان مومن انقلابی برگزار می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی با اشاره به چهره‌های مومن انقلابی تصریح کردند که پیشرفت کشور با ایجاد روحیه انقلابی میسر است.

فرمانده بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد: از آنجایی که شهید مصطفی احمدی روشن از مصادیق جوانان مومن انقلابی به شمار می‌آید، یادواره این شهید معززبا عنوان "مصطفای شهید" در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور تجلیل و معرفی بیشتر این شهید گرانقدر سلسله برنامه‌هایی در سطح کشور برگزار می‌شود که نخستین مراسم در محل تحصیل وی در دانشگاه صنعتی شریف، دومین مراسم در زادگاه ایشان شهر همدان، سومین مراسم در شهر یزد زادگاه مادری، چهارمین مراسم در نطنز کاشان محل کار و پنجمین مراسم نیز در کنار مزار این شهید عزیز در امامزاره علی اکبر چیذر برگزار می‌شود.

فریادرس با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه  20 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود، افزود: سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه سخنران این مراسم است.

وی درباره دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی نیز اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت برگزاری سلسله همایش‌های جوان انقلابی و پرورش این روحیه درجوانان در نیمه دوم بهمن ماه همدان میزبان همایش دو هزار نفری جوانان انقلابی است.

فرمانده بسیج دانشجوی همدان تصریح کرد: در این همایش که در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری آن هستیم، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غرب کشور حضور می‌یابند.

وی با تاکید بر نقش روحیه انقلابی‌گری در امنیت و پیشرفت کشور بیان کرد : باید برای تسری و نهادینه کردن این روحیه یاد و خاطره شهدای انقلای اسلامی، ترور، هشت سال دفاع مقدس ، فتنه 88 و مدافعان حرم زنده نگه داشته شود.

فریادرس درباره کنگره شهدای دانشجوی استان نیز عنوان کرد: این کنگره نیز با حمایت و مشارکت دانشگاه‌های سراسر استان در هشت اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: تا برگزاری این کنگره، جشنواره فرهنگی به دبیری دانشگاه فرهنگیان، جشنواره علمی به دبیری دانشگاه علوم پزشکی و جشنواره ورزشی به دبیری دانشگاه آزاد اسلامی همدان در استان برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان درباره عملکرد قرارگاه‌های این نهاد نیز ابراز کرد: قرارگاه شهید همدانی به عنوان مجمع تشکل‌های انقلابی و دانشجویی استان پیگیر مطالبات و دیگر برنامه‌ها در استان است.

وی افزود: قرارگاه شهید احمدی روشن نیز با ورود تخصصی به عرصه‌های مختلف مباحث و موضوعات را به صورت ویژه و کاملا تخصصی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار