16. دى 1395 - 20:24   |   کد مطلب: 14635
دوشنبه ۲۰ دی ماه یادواره شهید «مصطفی احمدی‌روشن» در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.
یادواره شهید احمدی روشن,بسیج دانشجویی همدان,حسینیه امام,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرنگار مهر : طیب فریادرس ظهر پنج شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری یادواره شهید «مصطفی احمدی روشن» اظهار داشت: فلسفه برگزاری این یادواره توجه به اسوه‌های انقلابی‌ است.

وی با تأکید بر اینکه روحیه انقلابی‌گری باید در جامعه شکل گیرد چراکه راه رفع مشکلات کشور توجه و بازگشت به روحیه انقلابی‌گری است، عنوان کرد: شهید احمدی‌روشن از نخبگان همدانی بود که باید به وی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه دوشنبه ۲۰ دی ماه یادواره شهید «مصطفی احمدی‌روشن» در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، گفت: تقویت روحیه انقلابی در جوانان برای ساختن آینده کشور ضروری است.

فریادرس به برگزاری همایش ۲۰۰۰ نفری جوانان انقلابی در استان همدان اشاره کرد و افزود: با توجه به گفتمان‌ سازی این رویکرد، استان همدان نیمه دوم بهمن ماه میزبان این همایش خواهد بود و مسئولان دانشگاه‌های غرب کشور در آن حضور خواهند داشت.

وی در خصوص برگزاری کنگره شهدای دانشجو نیز با بیان اینکه ۳۰ یادواره و کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار می شود، گفت: برگزاری جشنواره «ققنوس» توسط دانشگاه فرهنگیان، جشنواره ورزشی توسط دانشگاه آزاد و جشنواره علمی توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال پیگیری است.

فریادرس به فعالیت دو قرارگاه‌ دانشجویی در فضای عمومی شهر همدان اشاره و عنوان کرد: قرارگاه شهید همدانی نقش مجمع تشکل‌های انقلابی و دانشجویی را دارد و علاوه بر این، اجرای برنامه‌ها در فضای عمومی شهر را دنبال می کند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان بابیان اینکه قرارگاه شهید احمدی‌روشن یک قرارگاه تخصصی برای پیگیری مطالبات در عرصه‌های مختلف است، گفت: قرارگاه شهیدهمدانی مسائل عمومی‌تر را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار