18. دى 1395 - 12:38   |   کد مطلب: 14661
مدیر مؤسسه فرهنگی- اجتماعی یاران‌نگار همدان:
دیوارهایی که مهربان نیستند
دیوار مهربانی در قسمتی از شهر برای قرار دادن لباس‌های گرم شهروندان درنظر گرفته و پس از آن دیوارهای دیگری نیز در سطح شهر برای این منظور مشخص شد اما با افزایش متولیان در این زمینه، کار به خوبی مدیریت نشد و ادامه پیدا نکرد.
دیوار مهربانی, گرمخانه, مؤسسه فرهنگی- اجتماعی یاران‌نگار, همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : امید صالحی اظهار کرد: فلسفه دیوار مهربانی این بود که بی‌واسطه و با حفظ کرامت انسانی، پوشاک گرم برای نیازمندان تأمین شود.

وی افزود: دیوار مهربانی در قسمتی از شهر برای قرار دادن لباس‌های گرم شهروندان درنظر گرفته و پس از آن دیوارهای دیگری نیز در سطح شهر برای این منظور مشخص شد اما با افزایش متولیان در این زمینه، کار به خوبی مدیریت نشد و ادامه پیدا نکرد.

صالحی با بیان اینکه امسال، فرد یا گروهی در این زمینه اقدامی انجام نداده است، گفت: متأسفانه متوجه شدیم امسال طرح دیوار مهربانی اجرا نشده و اهدای لباس به این شیوه صورت نگرفته است.

مدیر مؤسسه یاران‌نگار پیشنهاد بازدید مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد خیریه از گرمخانه‌های شهرداری را مطرح کرد و گفت: اگر مسئولان سمن‌های خیریه بتوانند با همکاری شهرداری بازدیدی از گرمخانه‌ها داشته باشند، بهتر می‌توانند نیاز کارتن‌خواب‌ها را مشاهده و در جهت تأمین آن مشارکت کنند.

وی از مردم و مسئولان نهادهای دولتی و خصوصی خواست تا در احیای دیوار مهربانی و تجهیز گرمخانه‌ها در کنار یکدیگر باشند و با مؤسسه‌های خیریه در انجام اهداف نیکوکارانه و کمک به نیازمندان مشارکت کنند.

صالحی همچنین از مردم خواست تا در محل این مؤسسه واقع در خیابان پاسداران، کوچه جلالی، جنب مسجد امام حسن(ع) حضور یابند و کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار