20. دى 1395 - 0:30   |   کد مطلب: 14693
معاون مدیر برنامه‌ریزی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت همدان با ظرفیت ۵۰ تخت همزمان با هفته سلامت سال آینده افتتاح می‌شود.
شبنم ها , afkl ih, بخش سوختگی, shabnamha.ir, بیمارستان بعثت

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم  

حسین نجفی صائبی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: پروژه‌های مصوب دانشگاه علوم پزشکی در سفر ریاست جمهوری به همدان شامل بخش سوختگی بیمارستان بعثت با 9.5 میلیارد تومان اعتبار و نوسازی بیمارستان اکباتان با 45 میلیارد تومان اعتبار مصوب است.

وی افزود: بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت از سال 87 عملیات اجرایی و ساخت آن آغاز شده و تا پایان سال 93 از محل طرح متمرکز 5.3 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون مدیر برنامه‌ریزی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده نیز 3 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

وی گفت: این پروژه با 5 هزار و 910 مترمربع زیربنا در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال 4.5 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد اما تاکنون 2.5 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

نجفی با بیان اینکه 4.9 میلیارد تومان برای تجهیز بخش سوختگی بیمارستان بعثت اختصاص یافته است، عنوان کرد: این پروژه هفته سلامت سال آینده افتتاح می‌شود و 50 تخت بیمارستانی به ظرفیت مرکز آموزشی و درمانی بعثت همدان افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: این بیمارستان مجهزترین مرکز سوختگی غرب کشور است و با مجهزترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان نیز با اشاره پروژه در حال ساخت این مجموعه اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان همدان در 5 هزار مترمربع زیر بنا در حال ساخت است که در صورت تکمیل فضای لازم را برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان فراهم می‌کنند.

مجید کزازی افزود: سفر ریاست جمهوری به همدان 4 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای پارک علم و فناوری استان به همراه داشت و یک میلیارد و 850 میلیارد تومان به پیمانکار پروژه بدهکار هستیم.

وی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز نخست پروژه پارک علم و فناوری همدان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار