20. دى 1395 - 12:55   |   کد مطلب: 14701
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید دینمان را به آیت الله هاشمی ادا کنیم، گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در همدان تا حد توان آبرومندانه برگزار شود.
آيت الله محمدي,استانداری همدان,امام جمعه همدان,مراسم بزرگداشت هاشمی رفسنجانی,محمد ابراهیم الهی تبار,حسینیه امام,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرنگار مهر : آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی پیش از ظهر دوشنبه در در ستاد بزرگ‌داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استان همدان بابیان اینکه آیت‌الله هاشمی مالک اشتر انقلاب بود، گفت: خدمات و زحمات افراد نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی خود را فراموش کرده بود و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور جدی داشت، گفت: حجم کار و فعالیت و خدمات ایشان به اندازه‌ای است که نمی توان آن را برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید دینمان را به آیت الله هاشمی ادا کنیم، گفت: یکی از راه‌ها این است که مراسم بزرگداشت وی تا حد توان آبرومندانه برگزار شود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه به آبروی شهر حساسیت دارم و درست است که به یک خدمت‌گزار مخلص دین ادا می‌کنیم، اما آبروی شهر هم مهم است، گفت:  در بسیاری از صحنه‌ها مردم همدان زودتر از همه به صحنه آمدند اما  این اقدامات دیده نشد پس باید آبروی شهر دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در این ستاد با بیان اینکه پنج‌شنبه صبح ۲۳ دی ماه در حسینیه امام(ره) همدان مجلس بزرگ‌داشتی برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد، گفت: تجلیل از آیت الله هاشمی تجلیل از انقلاب و انقلابی‌گری است.

محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه برگزاری مراسم برای آیت الله هاشمی موجب تقویت بنیان‌های نظام خواهد شد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تشکیل نهادهای انقلابی نقش اول را داشته و خدمات وی فراموش ناشدنی است.

وی یادآور شد: تیم‌هایی از استان همدان برای حضور در مراسم تشییع آیت الله هاشمی به عنوان یکی از استوانه‌های نظام حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار