28. دى 1395 - 16:12   |   کد مطلب: 14843
15 بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت زینب(س)، اجتماع مردمی مدافعان حرم با مشارکت هیئت‌های مذهبی، جامعه مداحان، شاعران آئینی و کانون‌های تبلیغی استان در راستای حمایت و تجلیل از مدافعان حرم برگزار خواهد شد.
اجتماع مدافعان حرم,تبلیغات اسلامی,دهه فجر,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیمراد کیانی سه‌شنبه 28 دی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان همدان با موضوع همایش مدافعان حرم و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 15 بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت زینب(س)، اجتماع مردمی مدافعان حرم با مشارکت هیئت‌های مذهبی، جامعه مداحان، شاعران آئینی و کانون‌های تبلیغی استان در راستای حمایت و تجلیل از مدافعان حرم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر کمیته قرآنی استان 13 برنامه و کمیته تشکل‌های دینی 19 برنامه خواهد داشت، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکیل، ستاد فرعی این دهه در قالب شورای فرهنگی روستا و محله در محل‌های دارای روحانی مستقر است.

کیانی ادامه داد: در دهه دوم فاطمیه نیز برگزاری کنگره ملی شعر فاطمی با محوریت اشعار آئینی در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی و آزاد را خواهیم داشت که پس از بررسی و داوری، آثار برتر به مرحله چاپ می‌رسد و در دهه فجر از این کتاب رونمایی شده و در اختیار مداحان برای تولید محتوا قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: سعی بر این بوده است که اشعار با سبک‌های مختلف و با مضامین عالی و با دو زبان ترکی و فارسی انتخاب شود و این یکی از مهمترین اقداماتی است که برای جامعه مداحان استان و کشور درنظر گرفته شده است.

 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار