30. دى 1395 - 16:30   |   کد مطلب: 14881
رئيس اتاق اصناف استان همدان گفت: اتاق اصناف با تیم‌های مشترك بهداشت در بحث بازرسي از واحدهای لبنياتي همدان ورود كرده است.
شبنم ها , afkl ih, واحدهای لبنی همدان , shabnamha.ir,

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس، 

حمیدرضا فرسایی‌وحید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با برخورد با واحدهای صنفی لبنیاتی بدون مجوز در همدان بابیان اینکه موضوع واحدهای صنفی لبنیاتی امروزه خیلی پراهمیت است، اظهار کرد: مکاتباتی از سوی سازمان بهداشتی و دارویی ارسال‌شده و این نامه در اختیار اتحادیه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بازرسی از واحدهای صنفی بر عهده کمیسیون بازرسی اتحادیه صنفی است، ادامه داد: اتحادیه به موضوع بازرسی از واحدهای لبنی ورود کرده و موضوع مجوزهای آن‌ها را پیگیری می‌کند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه اتاق اصناف وظیفه دارد که اگر واحد صنفی به اجرای ماده 27 و 28 نظام صنفی تمکین نکرد و قانونمند نشد با آن واحد برخورد کند، افزود: واحد صنفی که قانونمند نشود پلمب شده و اعمال قانون می‌شد.

وی با بیان اینکه نامه بررسی واحدهای صنفی لبنیاتی از طریق مجموعه اتاق اصناف به اتحادیه ارسال کرده‌ایم، بیان کرد: اتحادیه مربوطه باید گزارش عملکرد خود را در این رابطه ارائه دهد.

فرسایی‌وحید در رابطه با بازرسی از واحدهای صنفی لبنیاتی با بیان اینکه اتاق اصناف با تیم‌های مشترک بهداشت در بحث بازرسی از واحدهای لبنیاتی همدان ورود کرده‌اند، یادآور شد: اتاق اصناف به‌عنوان مهمان با تیم بهداشت همراه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بازرسان اتاق اصناف و بازرسان حوزه بهداشت به‌ صورت مداوم بر امور بهداشتی واحدهای لبنی نظارت دارند، بیان کرد: واحدهای صنفی بدون پروانه کسب که نسبت به تولید، فروش و نگهداری مواد لبنی اقدام کنند متخلف محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار